Danone to lider w tworzeniu wysokiej jakości, smacznych i wartościowych produktów mlecznych oraz produktów pochodzenia roślinnego[1]. Nieustannie rozwijamy swoją ofertę, by ułatwić dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych każdego dnia. Proponujemy bogaty wybór jogurtów i serków, deserów mlecznych oraz produktów funkcjonalnych, a także linię produktów naturalnych o prostym składzie oraz szeroki wybór produktów pochodzenia roślinnego.

Pozytywny wpływ działalności na polską gospodarkę

Firma zatrudnia ponad 1 000 pracowników, a jej serce znajduje się w zakładzie produkcyjnym w Bieruniu. To tam od ponad 20 lat wywarzane są, głównie z polskich surowców, jogurty i serki, które trafiają na krajowy rynek oraz do ponad 20 innych krajów w Europie oraz do Stanów Zjednoczonych. Swoją działalnością pozytywnie wpływamy na polską gospodarkę, społeczeństwo oraz środowisko naturalne[2].

Odpowiedzialny biznes

Danone jest częścią grupy spółek DANONE, która w Polsce działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia (Danone, Żywiec Zdrój oraz Nutricia). Wszystkie spółki łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe.

Przeczytaj więcej na temat Danone na stronie

Sprawdź nasz karierowy fan page na Facebooku oraz profil na LinkedIn.

 

Więcej informacji udziela:
Magdalena Woźna

Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej oraz wizerunku w nowych mediach
ul. Redutowa 9/23
01-103 Warszawa, Polska
telefon: +48 505 023 186
e-mail: magdalena.wozna@danone.com

[1] Danone za Nielsen” – firma Danone, wykluczając marki własne, osiągnęła najwyższy udział wartościowy sprzedaży w grupie produktów nabiałowych (rozumianej jako suma kategorii: desery mleczne, serki homogenizowane, mleko smakowe, kawa mrożona, produkty mleczne dla dzieci, desery roślinne i jogurty, kefiry, maślanki i jogurty) oraz w grupie produktów roślinnych (rozumianej jako suma kategorii: napoje, desery, jogurty i śmietany pochodzenia roślinnego), Panel Handlu Detalicznego, rynek: Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa – udziały, okres IV 2018 – III 2020.

[2] „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia.”, analiza przeprowadzona przez Deloitte Advisory Sp. z o.o. (https://danone.pl/danone-w-polsce/).